24.2.2025
Sivr-imerx ukončil e-shop na Aukru. S propagačním materiálem vyrazíme na trhy.
Sivr-imerx vzhledem k finanční situaci (insolvenci) ukončil obchodování na portálu Aukro.cz. Neuskuteční se tak plánovaný prodej propagačních předmětů (kalendáře apod.) přes internet. S prodejem ale vyrazíme na bleší trhy do Plzně, kde se budou právě tyhle předměty prodávat.
23.2.2025
Sivr-imerx začal spolupracovat s BlindSpotter Trains (Marek Klier). Oživí kanál Vlaky.
Sivr-imerx začal v loňském roce ve větší míře spolupracovat s tvůrcem videí BlindSpotter Trains. Ten převzal větší část iniciativy hledání akcí a jejich organizace. Výsledkem by mělo být větší množství videí z větších dálek a větší množství zajímavých akcí.
21.3.2021
Plány videí podle rozvolnění opatření proti
covidu:
Volný pohyb po okrese: Vlaky Rokycany (v sobotu 27.3. a o Velikonočních svátcích, než skončí
výluka u Karlových Varů)
po rozvolnění alespoň po území kraje je plánované video a fotky
z původní tratě Plzeň - Chrást u Plzně a nádraží Chrást u Plzně
Po umožnění
volného pohybu v rámci celé ČR bude následovat rekonstrukce trati 171 (Praha Smíchov - Černošice) a
rekonstrukce trati Beroun - Králův dvůr (nejspíš závěrečné video)
22.11.2020
31.12.2020 končí Dj emeverz a The eresámod
Koncem letošního roku ukončí aktivní
existenci Dj emeverz a The eresámod, a s nimi i oddíl Veninoiz soud system, veškerou mojí novou
hudební produkci převezme Dj Sivr-imerx.
22.11.2020
Letos končí nepřetržitá série vlaků z Plzně
Videem Vlaky
Plzeň - prosinec 2020 končí nepřetržitá série vlaků z Plzně, neznamená to úplný konec, jako u sérií
z Chrástu, nebo Rokycan, znamená to jen, že již na sebe nebudou videa navazovat ale budou vznikat
náhodně. Je to hlavně kvůli menšímu množství volného času, a především slabým provozem nákladních
vlaků, který opět nastane po skončení výluky u Karlových varů
9.10.2020
Sivr-imerx Rádio Domasére bude mít od příštího roku kratší název a nové
logo!
Od 1.1.2021 už nebude mít Sivr-imerx Rádio Domasére v názvu "Rádio Domasére" ale jen
zkratku RD. Bude tak dotažen do konce původní záměr tuto část názvu zrušit. Zkrácený název a nové
logo se dotkne:
Názvu a loga stránky Sivr-imerx Rádio Domasére na Freepage.cz
Názvu FB stránky
Sivr-imerx Rádio Domasére
Jména na Instagramu a TikToku
Názvu Youtube
kanálů Official a Rekonstrukce trati, kanál pro videa vlaků má již nový název.
Budou změněny
všechny intra (souprava zůstane)
nový vodoznak do videí
(Nová intra a
vodoznak se týká nových videí, u starých videí se nic měnit
nebude)
12.8.2020
Videa vlakú: Letos už pravá "sezóna" nebude, příští rok by už
mela být alespoň poloviční
Letos bude videí vlaků nejmíň od roku 2013. K současným videím Vlaky
Plzeň (leden - duben a Květen a červen), Táboru a videí z tratě 176 by měly přibýt ještě Vlaky Plzeň
(červenec, srpen a září - prosinec) další video z tratě 176 (Ejpovice - Radnice), 1 až 2 videa z
tratě Kolín - Ústí nad Labem, a možná z akcí v Nýřanech, nebo v Praze v září. Videa Vlaky - To
nejlepší i Zvláštní vlaky na konci roku budou.
Příští rok už se ale budu snažit objet
alespoň všechny tradiční stanice (Všetaty, Lysá nad Labem, Praha Libeň, Kralupy nad Vltavou a
Litoměřice, nebo Lovosice)
U rekonstrukce trati se letos počítá už jen s jedním videm, a to
30.8.2020. Příští rok by se mohla rekonstrukce točit jednou za 2 měsíce
22.5.2020
Koronavirus - Jak to letos bude s Rekonstrukcí a videama vlaků?
Rekonstrukce
trati: Pravidelná videa z rekonstrukcí letos nejspíš nebudou. Pokud letos náhodou pojedu vlakem do
Prahy, využiju cestu a natočím stav prací, ale pravidelnou sérii letos zajistit nemůžu. To reálně
znamená, že u série Rekonstrukce trati Beroun - Králův dvůr bude už jen video "Po rekonstrukci", u
série Rekonstrukce trati 171 (Praha Smíchov - Černošice) pokud to situace dovolí, se bude pokračovat
příští rok.
Videa vlaků: Obnovení natáčení videí vlaků bude v sobotu 30.května, pro začátek
jen v Plzni, pokud se situace bude vyvíjet dobře, přibydou i videa z větších dálek, těch ale v
každym případě bude letos jen pár.
29.3.2020
Po 10 letech končí seriál Rosaura
Tornádová
Rosaura Tornádová (100) - Poslední grilovačka je, jak už název napovídá, posledním dílem
seriálu Rosaura Tornádová, který se natáčel od zimy 2010. O ukončení seriálu bylo rozhodnuto před
třemi lety, hlavně kvůli časové náročnosti na přípravy, která neodpovídala sledovanosti. Po 10
letech tak končí seriál, který byl jedním z prvních natáčených sérií společně s klipy Dj emeverz,
Střapolskou babi a prvními videi vlaků.
20.3.2020
Koronavirus - Začátek sezóny videí vlaků
se odkládá zatím na květen
Vzhledem k vývoji
situace a státním opatřením jsou výlety za videama vlaků dočasně omezeny. První takzv. zapražské
výlety budou nejspíše až v květnu, nebo v červnu, pro více informací doporučuju sledovat stránku
Plánovaná videa vlaků. Je rovněž počítáno se zrušením videí z rekonstrukce k
1.4.2020.
Vlaky Plzeň - leden - duben
nejspíš zachrání loňská vyřazená videa. Momentálně je totiž ve složce vlaky Plzeň asi 5 minut videí
ze 3 výletů k tunelům, kdy za celkem 19 prostátých hodin jel jeden náklad se 3 vozama a pár
zajímavějších rychlíků. Protože ale nevim, jestli se do konce dubna vzhledem k omezením do Plzně
dostanu, je možné, že video bude doplněno o loňská vyřazená videa z takzv. Vlaků navíc. Podobné
opatření může potkat i video Plzeň - květen - srpen 2020. Po skončení karantény totiž bude plno
odložených videí, který budou potřebovat náhradní termín v už tak nabitých měsících. Bude tedy možné
vyjet do Plzně tak 1x do měsíce, což při fenomenálním Plzeňském provozu nákladních vlaků, kdy klidně
4 dny člověk nenatočí žádný, moc minut dohromady nedá.
20.3.2020
Rušení regionálních znělek na nádražích
Správa železnic začala sjednocovat gongy na českých nádražích.
Tento postup se nám ale nelíbí. Přitom v zahraničí fungují místní znělky naprosto
běžně. Jedinečné znělky ke stanicím, jako Kolín, Praha hl.n., Masarykovo nádr. , Domažlice, Plzeň
hl.n., Lysá nad Labem atd. prostě patří. Rozhodl jsem se proto, že původní znělky budu přidávat do
nových videí v programu, stáhnul jsem si je pro tento účel z youtube. Pokud také nesouhlasíte se
sjednocováním gongu na českých nádražích, můžete podepsat petici zde: https://www.petice.com/petice_za_znlky_na_eskych_nadraich
12.3.2020
Omezení kvůli Koronaviru
Česká vláda vyhlásila stav nouze, a vydala další zpřísňující
omezení, doporučení a zákazy. Vzhledem k těto situaci upravuji plány na násedující 4 týdny: Video
Vlaky Kralupy nad Vltavou, původně plánované na 28.3.2020, bude odloženo na neurčito (nejspíše
koncem dubna, nebo v květnu) Posunutí se zřejmě nevyhnou ani Všetaty (plánované na
duben).
Videa
Rekonstrukce trati 171 (Praha Smíchov - Černošice) a Rekonstrukce trati Beroun - Králův dvůr z
1.4.2020 budou kvůli velkému riziku zrušená. Krátká informace o důvodu zrušení těchto videí budou
před oběma videi z 1.5. Další omezení a odklady zatím plánované nejsou.
1.12.2019
K
31.12.2019 končí seriál Střapolská babi
Ke konci letošního roku končí po 10 letech
seriál Střapolská babi, díl Míx 2019 se tak stane posledním dílem tohoto seriálu.
23.11.2019
Videa vlaků 2020: 2 výlety na Moravu, video z Tábora a repete v
Heřmaničkách
V příštím roce budou klasicky videa vlaků z Plzně (série) a jako každý rok ze
stanic Kralupy nad Vltavou, Všetaty a Lysá nad Labem. Je počítáno i s videem z Libně, tahle stanice
ale bude nejspíš v následujících letech ze seznamu vyřazena, pokud přestěhují nákladní nádraží do
Kralup. Kromě těchto klasických videí je ale v plánu i několik dalších výletů. Přesněji 2 výlety na
Moravu, během kterých by měli vzniknout hned 4 videa (Brno Židenice, Břeclav, Olomouc a na trati
mezi Přerovem a Lipníkem nad Bečvou) poté je v plánu Tábor, kde cestou budu natáčet pohled na trať
Olbramovice - Tábor (před rekonstrukcí), potom v polovině května ještě jedno video z Heřmaniček pro
lepší dokumentaci stanice. V plánu jsou ještě stanice Ostrá, Řevnice, Lovosice, Praha Smíchov a
další se možná vymyslí časem. V plánu akcí se ovšem s předstihem objeví jen rozepsaná série z Plzně
a pak akce vázané na historickoé jízdy. Datum ostatních videí bude znám asi týden, max. 14 dní
předem, video z Tábora bude známo dokonce jen pár dní předem, protože je požadavek kvůli dokumentaci
tratě, aby ten den svítilo slunce, takže doporučuji sledovat naší stránku Plánovaná videa
vlaků.
16.11.2019
Budou videa z rekonstrukce trati 171
Rozhodnuto. Budou videa z
rekonstrukce trati Beroun - Praha včetně stanice Praha Smíchov natáčené "v rámci možností", což
znamená v případě, že zůstanou zachovány rychlíky Praha - Plzeň (ze kterých jde točit) alespoň
jedním směrem bez odklonů (hlavně úsek Praha hl.n. - Praha Radotín) prvním dokumentovaným úsekem by
měl být úsek Praha Smíchov - Praha Radotín (někde se píše až do Řevnic) od 1.3.2020, a to tradičně
jednou měsíčně - prvního. Jedinou změnou oproti původním sériím bude dodržování zimní pauzy (nebudou
videa 1.1.a 1.2.) kdy se stejně na trati nedělá.
18.7.2019
10 let s Vámi
Sivr-imerx Rádio Domasére dnes existuje přesně 10 let. Tímto děkuji všem, co mě
sledují na Facebooku, instagramu a hlavně na Youtube a podporují mě likama a komentářema :) Doufám,
že se Vám moje tvorba bude líbit i nadále. Čeká nás ještě spousta videí vlaků, rekonstrukcí trati ,
songů atd. :)
11.1.2019
Videa vlaků - Ve 4K jen pár vybraných
Od letošního roku by měla začít videa
vlaků vycházet ve vyšší kvalitě (4K) Zkušební video ukázalo, že 1 minuta videa ve 4K má někdy i něco
přes 1GB. Video, které má kolem 20 minut by tedy mělo přes 20GB. Loni bylo natočeno 33 videí o
celkové délce 10h a 26min. (bez speciálů) Za rok by se teda natočilo kolem 700GB dat jenom na
videích vlaků. Spolu s rekonstrukcema, seriálama a dalšíma videama by tedy za rok vzniklo kolem 1TB
materiálu, což vzhledem k tomu, že se všechno zálohuje, byl docela problem. Ve 4K proto budou jen
videa předem vybraná, ostatní budou buď v 1080p 50 snímku/sek, nebo v klasickym 1080 jako doteď.
Plné zavedení 4K bude záviset na tom, kdy vymyslim způsob, jak a hlavně kam tohle množství dat
zálohovat.
7.11.2018
Dneškem skončil koridorový provoz v
Chrástu
17.11.2018 v 8:40 mimořádně projel Chrástem 60 minut zpožděný rychlík 776, který se tak stal
posledním vlakem jedoucím na trati Chrást u Plzně - Plzeň. Znamená to tedy, že už nebudou další
videa z Chrástu. Posledním videem bude Vlaky Chrást u Plzně - říjen - prosinec 2018 s tím, že
prosincová videa budu už jen 2 záběry regionovy. Jeden záběr z nádraží a druhý z Chrásteckého mostu
na trati do Radnic. Začátkem příštího roku vyjde po vzoru videí z Rokycan už jen "rozlučkové video"
Videa vlaků: To nejlepší z Chrástu
17.11.2018
OD PŘÍŠTÍHO ROKU BUDOU PRAVIDELNÉ
SÉRIE UŽ JEN Z PLZNĚ
Společně se sérií z Chrástu skončí letos i série z Berouna, která vznikla díky natáčení
rekonstrukce. Příští rok už ale bude nádraží hotové, a bude se točit jen trať v úseku Beroun -
Králův dvůr, takže se bude točit buď cestou z Prahy nebo s rychlým obratem. Konec asi 2 leté série z
Berouna ale neznamená, že už nikdy video z Berouna nebude. Budu ale natáčet jen jako jednodenní
výlet. Jízdy častých parních vlaků budu točit především na ostatních nádražích mezi Berounem a
Prahou, abych je měl také zdokumentované před rekonstrukcí, která určitě i v tomto úseku brzy
příjde.
13.8.2018
Nová série rekonstrukce
trati
Trať 180
(Plzeň - Domažlice - Německo) je jednokolejná neelektrifikovaná trať, které by podle SŽDC měla být
po rekonstrukci po celé délce dvojkolejná a elektrifikovaná. Budu se teda snažit tuhle
rekonstrukci natočit stejně jako Rokycany - Plzeň hl.n. nebo Beroun - Králův dvůr. Video bude vždy z
30. v měsíci v době, kdy to bude možné (jednokolejná trati nemusí být po celou dobu rekonstrukce
průjezdná) a v době, kdy se bude na trati něco dít (rekonstrukce je rozdělená do 4 částí, a nevím,
jak na sebe navazují)
13.8.2018
Letos v prosinci končí série vlaků z
Chrástu
Rekonstrukce trati Rokycany - Plzeň spěje ke svému konci. Letos 15. listopadu by se měl
otevřít první tunel a 6. prosince druhý. To však zároveň znamená, že od letošního prosince nebudou
jezdit vlaky stanicí Chrást u Plzně (současným nádražím povede jen trať z Ejpovic na Radnice) Příští
rok už tedy budou jen série z Berouna (do ukončení rekonstrukce trati Beroun - Králův dvůr) a z
Plzně.
23.3.2018
videa vlaků: Letos až na
Moravu
Letos bude
sezóna videí vlaků obzvlášť pestrá. Hlavně proto, že kromě klasických výletních míst (Všetaty, Lysá
nad Labem, Kralupy nad Vltavou,...) a parních akcí mám letos naplánovány 2 výlety až na Moravu.
První je nedaleko Hranic na Moravě (začátkem května) a druhá do Otrokovic (15.
července)
23.3.2018
První videa ve 4K již příští
rok
Od roku 2019
budu natáčet první videa v rozlišení 4K (3840x2160) Bude se jednat o videa vlaků (především videa z
výletů jako Všetaty, Lysá nad Labem, Kralupy nad Vltavou atd) a vybrané klipy Dj
emeverz.
23.3.2018:
VIDEA VLAKŮ: PRVNÍ LETOŠNÍ VIDEO BUDE
Z CHRÁSTU
čtvrtletí bez videí vlaků, které vzniklo kvůli dlouhotrvajícímu špatnému počasí skončí koncem
tohoto měsíce videem z Chrástu.
18.3.2018:
ROSAURA TORNÁDOVÁ SKONČÍ V ROCE
2020
Poslední díl
seriálu Rosaura Tornádová se bude natáčet v roce 2020. Na svém konci bude mít přesně 100 dílů (pro
potřeby rozdělené do 5 sérií po 20 dílech) a skončí tak po 10 letech od svého začátku. A proč bude
seriál končit? Důvodů je hned několik. První důvod je, že prostě docházejí nápady a další díly by
potom mohly být spíše vykrádačky jiných seriálů, což moc nechci. Dalším a hlavním důvodem je taky
to, že je velký nepoměr mezi sledovaností a náročností na přípravu. Sledování má tento seriál jen
velmi malé (filmy na tom byli o něco lépe) a přitom seriál vyžaduje plno nápadů (které docházejí)
haldu místa (na uskladnění rekvizit) a plno času jak na přípravu rekvizit tak na samotné točení. A
protože mam teď volné už víceméně jen víkendy, rozhodl jsem se ve prospěch ostatních videí a hudby
ve zrychleném režimu dotočit a dát nějaký závěr tomuto seriálu. Teď je natočeno 62 dílů. v roce 2018
je naplánováno natočit nejvíc dílů (63 - 78) v roce 2019 poté 79 - 92 a v roce 2020 dotočit
zbývajících 8 dílů.
14.3.2018:
ČTVRT ROKU
BEZ VIDEÍ VLAKŮ
Dnes je téměř polovina
března a přesto je na kanálu videí vlaků poslední video z 31.12.2017. Navíc minimálně do konce
měsíce se to nezmění. Jak je to možné? může za to počasí a slabý provoz zajímavých
(nákladních) vlaků. Dosavadní počasí nedovolilo být na nádraží déle, než 2 hodiny, a přesto že jsem
využil nedávných hezkých dní, neni těch videí příliš právě kvůli tomu, že toho moc nejezdí. Na konec
měsíce je ale už předběžně plánovaný výlet do Kolína a mohlo by být dost videí i u vlaků z Chrástu.
Všechno ale záleží na počasí, které zatim moc hezkých dní neslibuje